Vertrek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bas Willard - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Bas Willard - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

01 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Wie vorige week zaterdag tegen mij had gezegd dat ik op dit moment in Londen zou zijn zou ik helemaal voor gek hebben verklaard. Maar het is nu toch zover gekomen.

Afgelopen dinsdag kreeg ik het bericht van Artelia UK dat ik maandag a.s. om 9.00u Britse tijd op kantoor wordt verwacht. Gelukkig had ik alles wel al goed voorbereid en hoefde ik alleen nog maar een vliegticket te kopen.

Afscheid nemen is niet iets waar ik heel goed in ben, dus dat was dan ook wel even lastig. Maar eenmaal door de paspoortcontrole en uit het zicht gaat het wel weer.

Toch was het wel nog even schrikken, want bij de security check werd het nog even spannend. Ik had mijn etui in mijn tas gestopt en was vergeten dat daar een schaar in zat... Hele tas natuurlijk leeghalen en na gevraagd te hebben waar ik heen moest en even mijn lieve glimlach laten zien mocht ik met schaar weer door het vliegtuig in.

Vanmiddag 15u Nederlandse tijd ben ik na een klein oponthoud (iemand was niet ingestapt, dus de bagage moest er weer uit) op het vliegveld dan toch vertrokken naar Londen. Echt spannend is het natuurlijk ook weer niet... Een klein uurtje vliegen en dan ben je er al... Maar wat is Londen een ongeloofelijk grote stad! Je zag alleen maar stad als je uit het raampje keek! Echt bizar!

Vervolgens vanuit het vliegtuig door de London Tube in en dan naast het appartement in het centrum uitstappen. Ideaal, ook omdat het appartement op 10 minuten lopen van kantoor ligt.

Ik blijf toch wel een echte Nederlander, want koffie heb ik zelf mee moeten nemen :p Gaat toch niks boven een lekker kopje Douwe Egberts op de vroege ochtend!

Morgen staat in het teken van eens lekker de buurt hier verkennen en kijken wat voor eten allemaal te krijgen is. Ik ben straks al even in de supermarkt geweest, maar daar ligt wel echt heel veel verschillend eten vergeleken met Nederland. Vooral veel worst, spek en eieren :p

Ik houd jullie op de hoogte van mijn activiteiten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2014

Vertrek
Bas

Actief sinds 01 Maart 2014
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 1387

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: